Mobiliteit
De mate waarin arbeidsmobiliteit (in-door-uit stroom) van invloed is op het leren en ontwikkelen van de organisatie
Toets Samenvatting
0 van 8 Vragen voltooid
Vragen:
Informatie
Je hebt de toets al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Toets is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de toets te starten.
Je moet eerst het volgende afronden:
Resultaten
Resultaten
De tijd is verstreken
Categorieën
- Betrokkenheid Externe Flexibele Medewerkers in Leer- / Organisatiecultuur 0%
- Gevolgde Cursussen en Opleidingen zijn Bruikbaar Binnen en Buiten de Organisatie 0%
- Impuls Leren en Ontwikkelen door Balans In- en Uitstroom Personeel 0%
- Kennis Bewaren bij Uitstroom Personeel 0%
- Kennis Gebruiken Door Inzet Extern Personeel 0%
- Mogelijkheden om (Niet-) Vakspecifieke Kennis op te Doen (Breed Inzetbaar op Arbeidsmarkt) 0%
- Mogelijkheden om Binnen of Buiten de Organisatie van Baan of Taak te Veranderen 0%
- Organisatie Haalt Juiste Kennis op Juiste Moment in Huis 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Inhoud
- Beoordeel
- Beantwoord
- Goed
- Fout
-
Vraag 1 of 8
1. Vraag
Kennis gebruiken door inzet extern personeel
-
Onze organisatie maakt geen gebruik van de kennis en ervaring van flexibel extern personeel. Onze organisatie maakt gebruik van de kennis van buiten door extern flexibel personeel in te zetten.
-
-
Vraag 2 of 8
2. Vraag
Gevolgde cursussen en opleidingen zijn bruikbaar binnen en buiten de organisatie
-
Ik krijg alleen ruimte om cursussen en opleidingen te volgen die binnen de organisatie bruikbaar zijn. Ik krijg ruimte om cursussen en opleidingen te volgen die binnen en buiten de organisatie bruikbaar zijn.
-
-
Vraag 3 of 8
3. Vraag
Betrokkenheid externe flexibele medewerkers in leer- / organisatiecultuur
-
Externe flexibele medewerkers worden niet actief betrokken in de leer-/ organisatiecultuur en delen nauwelijks hun kennis. Externe flexibele medewerkers worden actief betrokken in de leer-/organisatiecultuur en delen hun kennis.
-
-
Vraag 4 of 8
4. Vraag
Mogelijkheden om binnen of buiten de organisatie van baan of taak te veranderen
-
Ik heb nauwelijks mogelijkheden om binnen of buiten onze organisatie door te schuiven wat betreft taak of baan. Ik krijg mogelijkheden om zowel binnen als buiten onze organisatie te veranderen van taak of baan.
-
-
Vraag 5 of 8
5. Vraag
Mogelijkheden om (niet-) vakspecifieke kennis op te doen (breed inzetbaar op arbeidsmarkt)
-
Ik krijg enkel mogelijkheden om vakspecifieke kennis op te doen en ben daardoor alleen voor onze organisatie interessant. Ik krijg mogelijkheden om zowel vakspecifieke als niet vakspecifieke kennis op te doen en ben daardoor breed inzetbaar op de arbeidsmarkt.
-
-
Vraag 6 of 8
6. Vraag
Impuls leren en ontwikkelen door balans in- en uitstroom personeel
-
Leren en ontwikkelen staan onder druk vanwege de onbalans in uitstroom en instroom van personeel. Leren en ontwikkelen krijgen een impuls door de gezonde balans in uitstroom en instroom van personeel.
-
-
Vraag 7 of 8
7. Vraag
Kennis bewaren bij uitstroom personeel
-
Kennis gaat verloren bij de uitstroom van personeel. Kennis blijft bewaard als personeel uitstroomt.
-
-
Vraag 8 of 8
8. Vraag
Organisatie haalt juiste kennis op juiste moment in huis
-
In onze organisatie is belangrijke kennis meestal niet op tijd voorhanden. In onze organisatie wordt op het juiste moment de juiste kennis in huis gehaald.
-